Werken bij Facilicom

Functiegroepen
Enter an address to filter results.

Recruitment Coördinator

Antwerpen
HR Voltijds 1678
  • Jij bent in deze functie eindverantwoordelijke voor de kwalitatieve invulling van onze vacatures voor bedienden op ons hoofdkantoor en kantoren verspreid in het land.
  • Daarnaast zal je campagnes uitrollen voor de werving van arbeiders actief in bewaking, bedrijfscatering en schoonmaak.
  • Je kan in deze functie rekenen op 2 recruiters die je coacht en aanstuurt.
  • Je onderhoudt actief contacten met HR Business partners en hiring managers. Je ontzorgt hen in alles wat in verband staat met rekrutering en bent een kritisch klankbord wanneer nodig. Samen met alle relevante stakeholders bouw je verder aan een consistent en herkenbaar talent acquisition beleid aangepast aan het betrokken bedrijf.
  • Je denkt non-stop na aan over initiatieven om een kwalitatieve instroom aan kandidaten te kunnen blijven behouden (social media campagnes, jobbeurzen,  netwerken,…).
  • Je maakt een goede voortgangsrapportage op basis van KPI’s naar je interne klanten mogelijk.
  • Je zorgt dat jouw team de nodige visibiliteit krijgt binnen het bedrijf.
  • Je beheert je eigen rekruteringsbudget.
Lees meer Solliciteer

Meewerkend ploegverantwoordelijke schoonmaak

Antwerpen
(Leidinggevende) schoonmaker Voltijds 1677
  • Je coördineert de schoonmaakactiviteiten bij de jou toegewezen klant in de Antwerpse haven (linkeroever) en je bent mee verantwoordelijk voor het onderhoud.
  • Je poetst regelmatig samen met de collega’s en geeft deze collega’s bij afwezigheid van de supervisor de nodige werkinstructies.
  • Je werkt samen met je team en houdt toezicht op de kwaliteit van het uitgevoerde werk (50 teamleden, niet altijd tegelijk aanwezig).
  • Je bent verantwoordelijk voor het stockbeheer, bestellingen en nazicht.
  • Je regelt het administratieve luik (prestaties, …) en bezorgt deze aan je supervisor.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en het schoonmaakpersoneel.
Lees meer Solliciteer

Contractbeheerder inkoop

Antwerpen
Administratie Voltijds 1675

Facilicom België is op zoek naar een back office medewerker voor inkoop. In deze rol werk je vanuit ons kantoor in Antwerpen en ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het administratief ondersteunende inkoopproces. Daarbij draag je bij aan de realisatie van de doelstellingen op het gebied van centraal inkopen binnen Facilicom en haar bedrijven. Je krijgt de verantwoordelijkheid om een centrale database op te maken met alle inkoopcontracten zodat deze als basis blijvend gebruikt en aangevuld kan worden. Jij zal instaan voor het verzamelen van alle administratieve gegevens van de huidige en nieuwe leveranciers. Ook de kwaliteitscontrole en continue opvolging van de leveranciers zal je voor jouw rekening nemen. Dat wil zeggen dat de leveranciersbeoordelingen mede door jou opgemaakt en opgevolgd zullen worden. Daarnaast worden ook de leveringen, prijzen en facturen steekproefsgewijs gecheckt, alsook de controle of alle contractuele afspraken worden nageleefd.

Lees meer Solliciteer

Facility Coördinator

Brussel
Facility Management / Medewerker Voltijds 1676

Als Facility Coördinator kom je terecht bij enkele van onze klanten. Voor die klanten ben jij het aanspreekpunt voor de facilitaire diensten. Je staat in voor de planning en coördinatie en volgt de activiteiten op rond o.a. schoonmaak, handyman services en leveranciers.Zonder je doelstellingen uit het oog te verliezen, ben jij een coach die zijn medewerkers opvolgt en ondersteunt. Je bent een echte People manager die zijn mensen vertrouwen geeft en samen met hen toewerkt naar een tevreden klant. Je bent iemand die van aanpakken weet in een technisch-industriële omgeving, waar veiligheid de hoogste prioriteit heeft en waar jouw algemene technische knowhow van essentieel belang is.Taken en verantwoordelijkheden: 

Lees meer Solliciteer

Branch Manager bewaking Oost-/West-Vlaanderen

Gent
Bewaking Voltijds & Deeltijds 1672

Om ons team te versterken zoeken we een no-nonsens People manager. Je zal instaan voor het leidinggeven aan bewakingsagenten en het beheren en onderhouden van jouw klantenportefeuille. Je treedt op als tussenpersoon in geval van problemen met de klant over dagdagelijkse, operationele activiteiten en bent steeds op zoek naar een geschikte oplossing.Taken:

  • Je organiseert alle operationele activiteiten binnen jouw regio met aandacht voor de klant, medewerker en de continuïteit van Trigion.
  • Je bent verantwoordelijk voor een optimale en kostenbewuste operationele bezetting.
  • Je zorgt voor een optimale planning en bent altijd bereikbaar voor je agenten.
  • Je geef leiding aan een 100-tal bewakingsagenten.
  • Je levert informatie aan voor het managementteam.
  • Je werkt samen met je collega’s en stemt allerhande operationele processen met hen af.
  • Je voert de procedures aangaande veiligheid uit en handelt actief in verband met aandachtspunten.
  • Je houdt periodieke vergaderingen met de klant om de werking te blijven garanderen.
Lees meer Solliciteer

Assistent Facility Coördinator Hard Services

Zwijndrecht
Facility Management / Medewerker Voltijds 1670

Als Assistent Facility Coördinator kom je terecht bij één van onze klanten. Voor die klant ben jij samen met de Facility Coördinator het aanspreekpunt voor facilitaire diensten. Je verzekert dat alle facilitaire en infrastructuurwerken op de bedrijfsterreinen en –gebouwen uitgevoerd worden binnen de afgesproken tijd en binnen het budget, rekening houdend met alle vereisten op gebied van veiligheid, kwaliteit en milieu.Taken en verantwoordelijkheden:

Lees meer Solliciteer

Supervisor schoonmaak regio Antwerpen

Hoboken
(Leidinggevende) schoonmaker Voltijds 1668

Als supervisor schoonmaak geef je leiding aan verschillende schoonmaakploegen in de regio Antwerpen. In totaal ben je verantwoordelijk voor ongeveer 80 medewerkers. Je controleert de kwaliteit van het uitgevoerde werk, communiceert helder en duidelijk met je team en met de klant en organiseert en coördineert de schoonmaakactiviteiten. Daarnaast verzorg je de planning, volg je de administratie en afwezigheden op en ben je verantwoordelijk voor de aansturing, opleiding en aanwerving van het personeel. Je hebt oog voor de noden en wensen van de klant en anticipeert hierop, maar je houdt daarbij altijd rekening met de relevante afspraken en processen. Bij jou voelt de klant zich koning.  

Lees meer Solliciteer

Business Development Sales Manager

Antwerpen
Sales Voltijds 1667

De Business Development Sales Manager komt terecht in een team van een tiental directe collega’s. Je gaat in deze functie op zoek naar opportuniteiten om de samenwerking met bestaande klanten door te ontwikkelen en daarnaast ook naar nieuwe klanten. Om je plan van aanpak kracht bij te zetten, laat je jezelf ondersteunen door de afdeling marketing. Je maakt en onderhoudt het contact met “decision makers” wat betreft facilitair beheer bij de grotere bedrijven (CFO, Facility Director,…). Daarnaast onderhandel je natuurlijk ook contracten op een gestructureerde, professionele manier en waak je over de haalbaarheid en rentabiliteit. Je kan fungeren als aanspreekpunt voor alle materie die te maken heeft met het professioneel facilitair beheer.

Lees meer Solliciteer

5 Bewakingsagent Parkeerwachten regio Brugge

Brugge
Bewaking Voltijds 1653-1667

Als parkeerwachter ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van een correcte en zo sluitend mogelijke controle op het parkeren met beperkte tijdsduur: controle op het betalend parkeren tijdens de betalende uren en de controle in de “blauwe zone” (parkeerschijf). Deze controles voer je uit per scooter of per wagen. Daarnaast ben je ook een aanspreekpunt op straat: het parkeerbeleid van de stad/gemeente op een vriendelijke en beleefde manier vertalen naar de burgers toe, vragen beantwoorden van parkeerders, algemene informatie verstrekken over de geldende regels rond tijdsgebonden parkeren en over eventuele uitgeschreven parkeerbonnen. 

Lees meer Solliciteer

Contractbeheerder facturatie

Antwerpen
Administratie - Finance Voltijds 1637

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de facturatie voor ons schoonmaakbedrijf Gom en/of één van onze andere bedrijven. Dit betekent dat je als aanspreekpunt voor jouw specifieke klantenportefeuille dagelijks telefonisch of face-to-face contact hebt met de interne klanten en voor hen op zoek gaat naar oplossingen of verbeteringen van complexe facturatiedossiers. Daardoor ben je een cruciale schakel in het borgen van de kwaliteit van onze facturatieprocessen. Dagdagelijks hou je ook de contractinformatie up-to-date in ons SAP-systeem (nieuwe contracten, mutaties van contracten,…). In deze functie rapporteer je aan de manager contractbeheer en facturatie.

Lees meer Solliciteer